dinsdag 13 mei 2008

Bewerken van een koffer.

In het begin van het academiejaar kregen we als opdracht uit te kijken naar een koffer of stoel om creatief te bewerken. Ik besloot een koffer te bewerken. Dus ging ik op zoek naar een geschikte koffer. Na lang zoeken heb ik gevonden wat ik zocht. Het werd een koffer waar vroeger een typemachine had in gezeten. Nu nog zoeken wat ik met de koffer kan doen.Ik ging enkele prentenboeken ontlenen in de bibliotheek. Daaruit koos ik een mooi centraal figuur hetwelk ik kon schilderen. Het werd een hond. Die tekende ik met vooraanzicht op de voorzijde van de koffer en op de achterzijde van de koffer tekende ik het achteraanzicht. Dit kan je zien op de foto. Een eenvoudige achtergrond doet de tekening zeker centraal staan. Het was een leuke opdracht om uit te werken.



Geen opmerkingen: